Zaloguj Zarejestruj Moje Konto Koszyk

  • Koszyk (pusty)

Waluta

Reklamacja / Zwrot / Wymiana

 

Reklamacje :

Towary dostępne w naszych salonach są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi wyłącznie produkty nie posiadające wad. Na wszystkie nasze produkty odzieży motocyklowej nasza frma udziela 12 miesięcznej gwarancji obejmującej szwy oraz zamki, a także 24 miesięcznego prawa do rękojmii. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodności towaru z umową.

Podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta dowodu zakupu towaru z widoczną datą zakupu.

Warunkiem skorzystania z prawa do rękojmii jest zawiadomienie przez klienta o wadzie w terminie 24 miesięcy od wydania klientowi towaru, oraz nie dłużej niż 2 miesiące od chwili dostrzeżenia wady.

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu, faktury bądź ich kopii. Wysyłany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu ponosi sklep. Reklamowany towar należy dostarczyć lub dosłać na adres: Sklep L&J, Dworcowa 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Reklamację można też złożyć w jednym z naszych salonów na terenie całej Polski - (sprawdź w zakładce kontakt)

W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:

-możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy,

-skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta,

Każdy reklamowany towar, przed dostarczeniem go do sklepu L&J Rypard powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń i nieprzyjemnych zapachów powstałych podczas jego użytkowania. Towar dostarczony w nieodpowiednim stanie będzie odsyłany do klienta na jego koszt.

Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych, chyba, ze wcześniej było to ustalane z jednym z przedstawicieli naszej firmy.

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni i jest to czas, kiedy sklep podejmuje decyzje w sprawie reklamowanej rzeczy. Kolejne 14 dni jest to okres w czasie którego reklamowana rzecz jest naprawiana i odsyłana do klienta/salonu w którym była składana reklamacja.

Ogólny czas od złożenia reklamacji do jej odebrania może wynieść 28 dni(4 tygodnie).

W przypadku wydłużenia długości terminu reklamacji z przyczyn niezależnych, sklep zobowiązany jest poinformować o tym klienta.

W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontak pod numerem telefonu:

537 835 770 - Oddział Gorzów

794 477 775 / 693 024 204 - Biura

bądź mailowy z dokładnym opisem problemu:

jaropik@op.pl

formularz reklamacyjny jpg

 Formularz jest w formacie jpg. Należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy, wybrać opcję zapisz obraz. Po zapisaniu na dysku można go wydrukować i wypełnić odpowiednio według potrzeby.

 

Zwrot towaru :

Zakupiony towar można zwrócić do 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ ZWROTOWI. Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go wraz z oryginałem dowodu zakupu tj. paragonem lub fakturą VAT oraz dołączonym numerem konta, abyśmy mogli przelać pieniądze. 

Pieniądze za zwrconą odzież przelewamy tylko i wyłącznie na konto klienta.

!!!NIE WYSYŁAMY PRZEKAZÓW POCZTOWYCH GOTÓWKOWYCH!!!!

NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM

 

Wymiana towaru :

Jeśli okaże się że rozmiar był nietrafiony lub nie leży dobrze, można towar wymienić ( o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model .

Podstawą do pomyślnej wymiany towaru jest dołączenie do paczki dowodu zakupu, bądź jego kopii. Towar wymieniany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ WYMIANIE.

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres

SKLEP Z ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ

UL. DWORCOWA 1

66-400 GORZÓW WLKP

Prosimy o umieszczenie w paczce kartki podając na niej :
- pełen adres do wysyłki zwrotnej
- imię i nazwisko oraz tel. kontaktowy
- rozmiar lub model na który mamy wymienić odzież

W przypadku wymiany koszty przesyłki w OBIE strony pokrywa kupujący.

Jeżeli towar kupowany był na sklepie internetowym darmowa przesyłka jest tylko przy pierwszym zakupie. (NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ TOWARU I ZAKUPIĆ PO RAZ DRUGI, GDYŻ PRZESYŁKA BĘDZIE LICZONA!!!)


 


Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Koszyk Do kasy

Producenci

Sklep allegro