Zaloguj Zarejestruj Moje Konto Koszyk

  • Koszyk (pusty)

Waluta

Reklamacja / Zwrot / Wymiana

DROGI KLIENCIE. KUPUJĄC TOWAR ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO L&J RYPARD, W SALONACH FIRMOWYCH, BĄDŹ ZA POŚREDNICTWEM ALLEGRO, AKCEPTUJESZ REGULAMIN WEWNĘTRZNY. PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z NIM PRZED ZAKUPEM PRODUKTU. ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW !

Reklamacje :

Towary dostępne w naszych salonach są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi wyłącznie produkty nie posiadające wad. Na wszystkie nasze produkty odzieży motocyklowej nasza frma udziela 12 miesięcznej gwarancji obejmującej szwy oraz zamki, a także 24 miesięcznego prawa do rękojmii. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodności towaru z umową.

Podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta dowodu zakupu towaru z widoczną datą zakupu.

Warunkiem skorzystania z prawa do rękojmii jest zawiadomienie przez klienta o wadzie w terminie 24 miesięcy od wydania klientowi towaru, oraz nie dłużej niż 2 miesiące od chwili dostrzeżenia wady.

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu, faktury bądź ich kopii. Wysyłany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu ponosi sklep. Reklamowany towar należy dostarczyć lub dosłać na adres: Sklep L&J, Dworcowa 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Reklamację można też złożyć w jednym z naszych salonów na terenie całej Polski - (sprawdź w zakładce kontakt)

Podstawy do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:

- uszkodzenia powstałe tylko i wyłącznie z wad produktu, uszkodzenia mechaniczne nie są rozpatrywane

- produkt musi nosić ślady impregnacji naturalnymi środkami przeznaczonymi do impregnacji skór licowych

- produkt nie może być używany po zauważeniu usterki, jeżeli istnieje możliwość jej powiększenia i zwiększenia zniszczeń

W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:

-możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy,

-skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta,

Każdy reklamowany towar, przed dostarczeniem go do sklepu L&J Rypard powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń i nieprzyjemnych zapachów powstałych podczas jego użytkowania. Towar dostarczony w nieodpowiednim stanie będzie odsyłany do klienta na jego koszt.

Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych, chyba, ze wcześniej było to ustalane z jednym z przedstawicieli naszej firmy.

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni i jest to czas, kiedy sklep podejmuje decyzje w sprawie reklamowanej rzeczy. Kolejne 14 dni jest to okres w czasie którego reklamowana rzecz jest naprawiana i odsyłana do klienta/salonu w którym była składana reklamacja.

Ogólny czas od złożenia reklamacji do jej odebrania może wynieść 28 dni(4 tygodnie).

Gdy długość terminu reklamacji wydłuża się z przyczyn zależnych lub niezależnych, sklep zobowiązany jest poinformować o tym klienta.

W przypadku wady ukrytej produktu, której nie można w żaden sposób naprawić, klient ma 3 możliwości do wyboru odnośnie rozwiązania jego reklamacji:

- zwrot wartości produktu w bonach L&J RYPARD

- wymiana na ten sam produkt wolny od wszelkich wad

- wymiana na inny produkt/produkty z naszego asortymentu (jeżeli ich wartość wyniesie mniej, różnicę wypłacamy w bonach L&J RYPARD. Jeżeli wartość produktów wyniesie więcej, klient dopłaca różnicę)

UWAGA ! Sieć sklepów L&J RYPARD nie zwraca gotówki za reklamowany towar, który był używany, w żadnym przypadku.  

W przypadku jakichkolwiek problemów/pytań prosimy o kontak pod numerem telefonu:

537 835 770 - Oddział Gorzów

794 477 775 / 693 024 204 - Biura

bądź mailowy z dokładnym opisem problemu:

jaropik@op.pl


Zwrot towaru :

Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ ZWROTOWI. Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go wraz z oryginałem dowodu zakupu tj. paragonem lub fakturą VAT oraz dołączonym numerem konta, abyśmy mogli przelać pieniądze. Firma L&J Rypard w żadnym przypadku nie zwraca kosztów przesyłki za zamówiony towar. Prosimy o przemyślane zakupy.

Pieniądze za zwrconą odzież przelewamy tylko i wyłącznie na konto klienta.

!!!NIE WYSYŁAMY PRZEKAZÓW POCZTOWYCH GOTÓWKOWYCH!!!!

NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM

 

Wymiana towaru :

Jeśli okaże się że rozmiar był nietrafiony lub nie leży dobrze, można towar wymienić ( o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model .

Podstawą do pomyślnej wymiany towaru jest dołączenie do paczki dowodu zakupu, bądź jego kopii. Towar wymieniany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ WYMIANIE.

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres

SKLEP Z ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ

UL. DWORCOWA 1

66-400 GORZÓW WLKP

Prosimy o umieszczenie w paczce kartki podając na niej :
- pełen adres do wysyłki zwrotnej
- imię i nazwisko oraz tel. kontaktowy
- rozmiar lub model na który mamy wymienić odzież

W przypadku wymiany koszty przesyłki w OBIE strony pokrywa kupujący.

Jeżeli towar kupowany był na sklepie internetowym, darmowa przesyłka jest tylko przy pierwszym zakupie. (NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ TOWARU I ZAKUPIĆ PO RAZ DRUGI, GDYŻ PRZESYŁKA BĘDZIE LICZONA!!!) Prosimy traktować nas poważnie tak jak my traktujemy Klientów :)


 


Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Koszyk Do kasy

Producenci

Sklep allegro