Zaloguj Zarejestruj Moje Konto Koszyk

  • Koszyk (pusty)

Waluta

Reklamacja / Zwrot / Wymiana

DROGI KLIENCIE. KUPUJĄC TOWAR ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO L&J RYPARD, W SALONACH FIRMOWYCH, BĄDŹ ZA POŚREDNICTWEM ALLEGRO, AKCEPTUJESZ REGULAMIN WEWNĘTRZNY. PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z NIM PRZED ZAKUPEM PRODUKTU.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW !

Reklamacje :

Towary udostępniane do sprzedaży przez firmę L&J RYPARD są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi wyłącznie produkty nie posiadające wad. Na wszystkie nasze produkty odzieży motocyklowej nasza frma udziela 24 miesięcznej gwarancji obejmującej szwy, rzepy, zamki, zatrzaski, karabińczyki . Elementy odblaskowe, a także wszystkie inne elementy klejone zastosowane w odzieży L&J RYPARD nie podlegają gwarancji producenta, jeżeli uszkodzenia nie wpływają na użytkowość produktu. Są to elementy ozdobne, które z czasem użytkowania produktu mogą ulegać wyblaknięciu, pęknięciom czy odklejaniu się z powodów bezpośredniego narażenia na warunki pogodowe tj. deszcz, temperatura powietrza, promienie słoneczne. 

Firma L&J RYPARD udziela również 24 miesięcznego prawa do rękojmii. 

Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodności towaru z umową.

Podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta dowodu zakupu towaru z widoczną datą zakupu.

Warunkiem skorzystania z prawa do rękojmii jest zawiadomienie przez klienta o wadzie w terminie 24 miesięcy od wydania klientowi towaru, oraz nie dłużej niż 2 miesiące od chwili dostrzeżenia wady.

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu, faktury bądź ich kopii/zdjęcia z widoczną datą zakupu towaru. Wysyłany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu ponosi firma L&J RYPARD. Reklamowany towar należy dostarczyć lub dosłać na adres:  L&J RYPARD, ul. Koniawska 48, 66-400 Gorzów Wlkp. Reklamację można też złożyć w jednym z naszych salonów na terenie całej Polski - (sprawdź w zakładce kontakt)

Podstawy do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:

- uszkodzenia powstałe tylko i wyłącznie z wad produktu, uszkodzenia mechaniczne nie są rozpatrywane. Uszkodzeniami mechanicznymi są również peknięcia szwów czy materiału z powodu nieodpowiedniego doboru rozmiaru - (zbyt dopasowana odzież)

- produkt skórzany musi nosić ślady impregnacji naturalnymi środkami przeznaczonymi do impregnacji skóry bydlęcej

- produkt nie może być używany po zauważeniu usterki, jeżeli istnieje możliwość jej powiększenia i zwiększenia zniszczeń

- pranie odzieży tekstylnej w proszkach i płynach nie przeznaczonych do odzieży z membraną skutkuje utratą gwarancji na produkt.

 

Każdy reklamowany towar, przed dostarczeniem go do sklepu L&J Rypard powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń i nieprzyjemnych zapachów powstałych podczas jego użytkowania. Towar dostarczony w nieodpowiednim stanie będzie odsyłany do klienta na jego koszt.

 

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni i jest to czas, kiedy sklep podejmuje decyzje w sprawie reklamowanej rzeczy. Kolejne 14 dni jest to okres w czasie którego reklamowana rzecz jest naprawiana i odsyłana do klienta/salonu w którym była składana reklamacja.

Ogólny czas od złożenia reklamacji do jej odebrania może wynieść 28 dni(4 tygodnie).

Gdy długość terminu reklamacji wydłuża się z przyczyn zależnych lub niezależnych, sklep zobowiązany jest poinformować o tym klienta.

W przypadku wady ukrytej produktu, której nie można w żaden sposób naprawić, klient ma 3 możliwości do wyboru odnośnie rozwiązania jego reklamacji:

- zwrot wartości produktu w bonach L&J RYPARD

- wymiana na ten sam produkt wolny od wszelkich wad

- wymiana na inny produkt/produkty z naszego asortymentu (jeżeli ich wartość wyniesie mniej, różnicę wypłacamy w bonach L&J RYPARD. Jeżeli wartość produktów wyniesie więcej, klient dopłaca różnicę)

UWAGA ! Sieć sklepów L&J RYPARD nie zwraca gotówki za reklamowany towar, który był używany, w żadnym przypadku.  

W razie jakichkolwiek problemów / pytań prosimy o kontak pod numerem telefonu:

537 835 770 - Magazyn / Reklamacje

bądź mailowy z dokładnym opisem problemu:

jaropik@op.pl


Zwrot towaru :

Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ ZWROTOWI. Odsyłany towar musi być nam dostarczony w nienagannym stanie, tak jak my dostarczamy go Klientowi.

Wszystkie przesyłki zawierające odzież z wyciągniętymi protektorami, podpinkami, spakowany niechlujnie będzie odsyłany do Klienta na jego koszt. - (Prosimy więc o szanowanie Nas, naszej pracy jak i towaru, który Państwu dostarczamy)

Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go wraz z oryginałem dowodu zakupu tj. paragonem lub fakturą VAT oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany dołączonym do paragonu. Firma L&J Rypard w żadnym przypadku nie zwraca kosztów przesyłki za zamówiony towar. Prosimy o przemyślane zakupy.

Aby zwrócić towar należy odesłać go na adres:

L&J RYPARD

UL. KONIAWSKA 48

66-400 GORZÓW WLKP

FIRMA L&J RYPARD ZASTRZEGA SOBIE 14 DNI NA ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ZWRACANY TOWAR NA WSKAZANE KONTO.

Pieniądze za zwrconą odzież przelewamy tylko i wyłącznie na konto klienta.

!!!NIE WYSYŁAMY PRZEKAZÓW POCZTOWYCH GOTÓWKOWYCH!!!!

NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM

 

Wymiana towaru :

Jeśli okaże się że rozmiar był nietrafiony lub nie leży dobrze, można towar wymienić ( o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model .

Podstawą do pomyślnej wymiany towaru jest dołączenie do paczki dowodu zakupu, bądź jego kopii wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany dołączonym do paragonu. Towar wymieniany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, oraz posiadać wszystkie metki, naklejki i inne tego typu elementy umieszczone na towarze przez producenta-TOWAR NIE POSIADAJĄCY TYCH ELEMENTÓW BĘDZIE UZNANY ZA UŻYWANY I NIE BĘDZIE PODLEGAŁ WYMIANIE. 

Wszystkie przesyłki zawierające odzież z wyciągniętymi protektorami, podpinkami, spakowany niechlujnie będzie odsyłany do Klienta na jego koszt. - (Prosimy więc o szanowanie Nas, naszej pracy jak i towaru, który Państwu dostarczamy)

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres

L&J RYPARD

UL. KONIAWSKA 48

66-400 GORZÓW WLKP

W przypadku wymiany towaru koszty przesyłki w OBIE strony pokrywa kupujący.

Jeżeli towar kupowany był w sklepie internetowym RYPARD.PL, darmowa przesyłka jest tylko w przypadku pierwszego zamówienia, tj. NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ TOWARU I ZAKUPIĆ PO RAZ DRUGI, CELEM UNIKNIĘCIA KOSZTÓW PRZESYŁKI PRZY WYMIANIE TOWARU, GDYŻ PRZESYŁKA BĘDZIE LICZONA Prosimy traktować Nas poważnie tak jak my traktujemy naszych Klientów :)


 


Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Koszyk Do kasy

Producenci

Sklep allegro